بابک حمیدیان در سال 1359 در شهر تهران دیده بر جهان گشود. علاقه وافر حمیدیان به دنیای هنر و پشتیبانی خانواده هنردوست اش سبب شد تا در انتخاب رشته دانشگاهی اش ، در رشته نمایش و گرایش طراحی صحنه مشغول به تحصیل شود و متعاقباً در سال 1378 با حضور بر روی صحنه تئاتر، اولین نقش آفرینی اش را تجربه کند. اما اولین حضور بابک حمیدیان در عرصه سینما در سال 1382 و فیلم « قدمگاه » به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور باز می گردد. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر موفقیت های خوبی را تجربه کرد و راه را برای حضور فعال تر بابک حمیدیان در عرصه سینما محیا کرد. بابک حمیدیان در سالهای بعد حضور پر رنگی را در عرصه سینما تجربه کرد و موفق شد در نقشهای آثار مهمی از جمله « طبل بزرگ زیر پای چپ » و « بی پولی » حضور پیدا کند. حمیدیان در مسیر پیشرفت خود ، تحسین منتقدان را برای بازی در فیلم « هیس! دخترها فریاد نمی زنند » برانگیخت و موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مرد جشن انجمن منتقدان سینمای ایراندر سال 1392 شود. اما سرانجام در سال 1392 با بازی در فیلمهای « چ » به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و « رستاخیز » به کارگردانی احمدرضا درویش ، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مرد شد.

معرفی فیلم و سریال این بازیگر:

هیس! دخترها فریاد نمی زنند

رستاخیز

چ

بغض

کلبه

بی‌پولی

خاک آشنا

سه زن

یک بوس کوچولو

طبل بزرگ زیر پای چپ

مزرعه پدری

قدمگاه

 

بابک حمیدیان بزرگترین دغدغه زندگی اش را اینطور شرح می دهد :آرامش، به معنی واقعی کلمه در جستجوی آرمش هستم. دلم می خواهد به یک جای دور بروم و تنها باشم. احتیاج به سکوت و س دارم. دلم می خواهد به دل طبیعت به کوه و جنگل و بیابان بروم تا این نشانه های قدرت و عظمت خداوند من را تحقیر کنند بلکه حالم خوب بشود. دوست دارم بروم در سکوت گریه کنم. صدای ضربان قلبم را بشنوم و در آیینه به خودم نگاه کنم. بابک را فراموش کردم. همه چیز از بدنم رخت بر بسته. به هر حال یک روز می آید که حال من خوب می شود. یک روزی حال همه ما خوب می شود.


هواداران هومن سیدی حمیدیان ,بابک ,حضور ,فیلم , ,بروم ,بابک حمیدیان ,عرصه سینما ,بهترین بازیگر ,دخترها فریاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

modarabar2.rozblog.com ته موزیک دانلود اهنگ جدید میهن استور جواهری بینا دو سوته خرید کن تحویل بگیر اخبار ورزشی اینجا همه چی هست وکیل آن News